Моніторинг освітнього середовища Луганської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Для оцінки якості освітніх і управлінських процесів та напрацювання рекомендацій щодо вдосконалення діяльності школи серед пед.. працівників, учнів та їх батьків проводилося опитування:
1. Організація харчування в закладі;
2. Облаштування пришкільних територій, класних кабінетів, спортивної зали та вбиралень.
Опитування серед працівників показало, що вчителів повністю задовольняють умови харчування. Це свідчить про високий рівень організації сприятливих умов праці.
Анкетування учнів та батьків виявило, що майже всі респонденти задоволені організацією харчування, облаштуванням шкільних кабінетів, спортивної зали, на задовільному рівні оцінено вбиральні та на низькому рівні залишається благоустрій пришкільної території.
Дане анкетування продемонструвало небайдужість батьків та учнів до проблем школи. В подальшому адміністрація школи намагатиметься задовольнити освітні потреби учнів задля покращення результативності навчального процесу.
Рішення:
Дії в межах фінансування:
1. Введення технологічних карт нового шкільного меню.
2. Перехід на чотирьох тижневе меню.
3. Нанесення розмітки на сходах.
Через брак фінансування:
1. Не можливо встановити огорожу
2. Оновити вбиральні згідно санітарних норм.
3. Відремонтувати кабінети хімії та історії.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011 № 329
-
Критерії навчальних досягнень учнів з математики
Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання - Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики
- Критерії навчальних досягнень учнів з біології
- Критерії навчальних досягнень учнів з географії
- Критерії навчальних досягнень учнів з природознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів з хімії
- Критерії навчальних досягнень учнів з фізики та астрономії
- Критерії навчальних досягнень учнів з правознавства
- Критерії навчальних досягнень учнів з історії
- Критерії навчальних досягнень учнів з економіки
- Критерії навчальних досягнень учнів з української мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з іноземної мови
- Критерії навчальних досягнень учнів з літератури
-
Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров`я
Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури
Внутрішня система забезпечння якості освіти